Post by napbovedede on Feb 24, 2022 3:15:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Hook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Hook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator munten ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Hook 2022 version ▞▞▞
Beste spel ooit ik heb verders niks te zeggen
doet het niet
Stickman Hook - Download gratis voor Android - Veadug
Geweldig spel. Stevige prijs om de advertenties te verwijderen. En als je niet betaalt, verpesten de constante advertenties het spel gewoon volledig. Ik betaal liever rechtstreeks aan de ontwikkelaars voor een goed uitgevoerde klus, dan het losgeld te betalen om de reclame te stoppen!
GEBRUIKT om van dit spel te houden. Toen werden de advertenties langer en konden ze onmogelijk worden afgesloten zonder de Play Store te starten. Wanneer je teruggaat naar de app, elke keer als ik hem probeer te sluiten, verrassingsverrassing, speelwinkel. Ik moet de app sluiten en opnieuw openen. En de superlange advertenties worden tussen ELK NIVEAU afgespeeld. Het is belachelijk en het spel niet waard. Als de advertenties worden gewijzigd in iets redelijks, zal ik deze app opnieuw gebruiken.
De game is goed, er zijn nauwelijks advertenties
Het is echt een leuk spel en je hebt bijna geen reclame .
Het is een heel leuk spel en ik vind het zo leuk 👍
De mechanica is gemakkelijk te leren en over het algemeen is het een goed spel en een leuke tijdverspiller, maar het zijn de niveaus die het voor mij verpesten. Het spel offert kwaliteitsniveaus op zoals die gevonden worden in de uitdagingsmodus voor het aantal niveaus zoals die gevonden worden in de klassieke modus. Het kan zijn dat je een Deja Vu krijgt omdat de zich herhalende obstakels zo vaak voorkomen. Dan is er het feit dat als je hoog genoeg vliegt, je aan een grip kunt haken en onder de kaart naar de finish kunt vliegen, waarbij je het niveau volledig vermijdt lol
Ik heb de installatie ongedaan gemaakt vanwege de advertenties!!! Ze zijn gek en vervelend.😬 Het is een leuk spel, maar als je het speelt, raad ik het aan op een website genaamd poki! Het voegt zeker niet zoveel toe.
Het is een geweldige tijdmoordenaar en erg leuk. Simpel en verslavend. Twee duimen omhoog! 👍👍
M'n dochter is de meester!
Mijn recensie Geen muziek nogal saai geen geluidseffecten en er is een probleem in de hoek van de lijnen. Als je erop klikt moet je het spel opnieuw opstarten, voor mij geen probleem, maar sommige mensen vinden dat niet leuk. er staat ook geen x op de aanbiedingen in de hoek, je zou er per ongeluk een kunnen raken en je zou de app opnieuw moeten starten. Ik ben niet bevooroordeeld als ik het add-probleem op beoordelingen zie. Ik kan zien waarom mensen boos zijn, niet bevooroordeeld, het wordt vervelend, l. geen slechte game, niet voor mij. Rekkt xx
Het is echt een SUPER leuke app! Ook niet te veel reclames, ik denk om de 4 min een reclame? En het is ook niet te moeilijk. Ze legen ales ook goed uit!
Het spel wilt niet installeren
Ik heb de eenhoorn bc ik hou van eenhoorns
Ik hou ervan om urenlang te zitten (ik zet mijn wifi uit zodat ik geen advertenties krijg, die het spel verpesten omdat je ongeveer 10 seconden gameplay krijgt tussen elke advertentie) Ik speel dit spel veel te veel, dit is mijn favoriete spel . Ik ben momenteel op niveau 4000😳
homo
Superleuk en makkelijk. Te veel advertenties. De moeilijkheidsgraad neemt niet toe met de voortgang. Niveaus herhalen zich keer op keer. Zoals de update met nieuwe skins. Ze zijn grappig, maar voegen helemaal niets toe aan het spel. Misschien als sommige skins je meer of minder lieten stuiteren of je zwaarder of lichter maakten om een nieuwe dynamiek aan het spel toe te voegen? Dat zou echt gaaf zijn. NOG NOG EEN EINDELOZE MODUS!!! GEEF DE SPELERS WAT ZE WILLEN!!!
Het is geweldig! Toch zijn er enkele problemen.Er is een buitensporige hoeveelheid advertenties, en hoewel mensen zeggen dat ze uw gegevens moeten uitschakelen, is dat precies het probleem. Ik zou mijn verbinding niet moeten uitschakelen om een game te spelen, en hem dan weer aanzetten om een skin te ontgrendelen of een level over te slaan. Een ander minpunt is dat als je eenmaal ongeveer 50 niveaus hebt voltooid, het lijkt alsof sommige van de eerdere niveaus in die niveaus zijn gekopieerd en geplakt, en het maakt echt het plezier. Bewerken: ik krijg nog steeds de melding dat ik de app moet beoordelen, ook al heb ik dat al gedaan
Echt niet leuk. In het begin een beetje maar daarna een grote reclame bom...
Stickman Hook Arkádové icof
Stickman Hook Arkády ugm
Ik vind het een heel leuk spel, maar alleen veel reclame.
Gang Boxing Arena Sport fsk
Ik had deze game vroeger in 2019 en ik vond het leuk om te spelen, het was een verslavend, leuk spel om te spelen, weinig tot geen advertenties, snelle gameplay, ik vond het gewoon leuk om te spelen! Nu ik het in 2022 speel, is dit spel gewoon vervelend, het is super laggy en vertraagd! Het ergste van dit spel is dat ik elke keer als ik een level voltooi een advertentie krijg, het is echt vervelend en het maakt het echt moeilijk om te genieten van het spelen! Bedankt voor het verpesten van het spel voor mij😠, ik hoop dat je tevreden bent met je advertentie-inkomsten!
Verrassend verslavend en bevredigend, zelfs als de podiummodus een beetje saai is. De uitdagingen en races zijn echter erg leuk.
Best leuk. Veel te gemakkelijk. De levels worden repetitief. TE VEEL advertenties. Ik vind advertenties niet erg als de afspeeltijd 75% is en de advertenties 25%... maar dit is meer 80% tijd besteed aan het bekijken van advertenties.
Heel goed spel! •De juiste hoeveelheid advertenties♡ •Geweldige inhoud van hoge kwaliteit⌯' ▾ '⌯ • Echt mooie karaktersssss!!o(^^o) • En tot slot, BRILJANTE NIVEAUS ☆
Heel cool en alles behalve ik zou het zeker 5 sterren geven, het was GEWELDIG, maar ... ik herinner me dat de laatste keer dat ik dit spel speelde niet echt laggy was en het laden was gewoon verschrikkelijk ik verspilde mijn verdomde tijd om het verdomde spel te spelen en het eindelijk begint het spel, maar het is gewoon zo laggy en het heeft VEEL advertenties 🤦♂️
te. Veel. AD's! Ik snap het helemaal, het is een gratis spel en dus de manier om er geld mee te verdienen zijn advertenties. Echter, advertenties na elk 10 seconden niveau? Dat is veel. Verminder het aantal advertenties/hoe lang elke advertentie is, gemakkelijk 4 sterren. Het is een geweldige tijdverspilling, eenvoudig, het is geweldig. Alsjeblieft, minder advertenties/verkorte advertenties zou geweldig zijn.
Het is goed, maar heeft veel problemen. De helft van de tijd registreert het niet dat mijn vinger op het scherm tikt en vasthoudt, waardoor de schommel wordt verpest. Het blijft de helft van de tijd achter en zorgt er zelfs voor dat mijn telefoon vastloopt en crasht, waardoor ik de game moet verwijderen. De advertenties zorgen er ook voor dat het spel vertraging oploopt, waardoor mijn telefoon vastloopt en ik mijn telefoon opnieuw opstart, of zelfs dat ik de batterij moet verwijderen. Deze problemen en bugs maken het spel niet leuk om te spelen.
Het is heel leuk, maar de levels worden wel weer, dus ken je de levels allemaal als je het het speelt
Super goed
Vreselijk! Er zijn advertenties na elk .... enkel ... niveau! verwijderd
Ik vind het spel super leuk omdat met dat draad!
Stickman Hook 街機 mzt
Echt gaaf
zoveel verdomde advertenties
Super leuk spel nee glichtes nee niks erg leuk om te spelen.
Leuk spel maar veel te veel advertenties. daarom ook weer verwijderd.
Herhadelijke levend
Op zich leuk
Ik kan niet beschrijven hoe walgelijk ik ben van deze schaamteloze cashgrab van een spel. De levels zijn elk 15 seconden lang, maar wil je iets cools horen?!?!? ELKE KEER DAT JE EEN NIVEAU VERSLAAT, MOET JE EEN ADVERTENTIE VAN 15 TOT 30 SECONDEN KIJKEN! Deze game is ECHT SLECHT en is de tijd niet waard om de game zelfs maar te downloaden, laat staan de tijd om hem te "spelen". Ik overdrijf niet als ik zeg dat meer dan 85% van het spel gewoon wacht op advertenties om te spelen, zodat je terug kunt gaan naar het vreselijke en saaie spel.
De app opent niet
Fatsoenlijk spel, maar veel te veel toevoegingen. Er is een toevoeging tussen elk niveau en elke keer dat je sterft. Je besteedt meer tijd aan het kijken naar advertenties dan aan het spelen van de game...
Het toont advertenties en ik vind het leuk
Deze game is gewoon weer een add-spammer, alleen speelbaar zonder een internetverbinding, ook blijven de niveaus zichzelf herhalen om spelers oneindig te laten spelen, en spam ze met add-ons, wat goedkoop is!!!