Post by spirlipepcaucar on Feb 16, 2022 17:21:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pilekrig ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pilekrig IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke alle ▞▞▞
▞▞▞ Pilekrig 2022 version ▞▞▞
Ok så langt
Virker ok så langt, startet den for noen minutter siden
Butikkkjøp buggy, tok pengene mine bare for å rulle tilbake spillfremgangen min neste dag som om det aldri skjedde. Tapt bølge, runestein, pil fremgang. Alt. Og de irriterende tilleggene er tilbake!
Fungerte fint til den sluttet å samle ressurser mens den ikke var i appen.
Det minner meg om gamle flash-spill. Og det er faktisk gøy, men energisystemer i spill er irriterende for meg, men så langt er det ikke så ille
Wow ths for gi meg
Dette spillet er min favoritt
Bra spill Men jeg ville likt det mer hvis det var Guns i stedet for en pil og bue
Morsomt spill, men behovet for å legge til muligheten til å spille det samme fangehullet på nytt
Betal 2 seier. Du kan komme til omtrent bølge 75 før du ikke klarer å komme deg videre.
Dette er det beste spillet noensinne å laste ned nå NÅ!
Litt tregt, men fortsatt et morsomt spill å ha enda bedre etter at du har kjøpt autofotografering
Det er veldig kult som har mange gale piler Jeg liker veldig godt de gale pilene fortsetter å lage flere mods i Jeg spilte fortsatt dette spillet i mange år
Liker det
Ganske bra totalt sett
Det er ganske gøy å spille
Bra spill, men ikke det beste
DET er veldig morsomt
Arrow War Igranje vlog ddrk
Veldig god tidssløser
Dette spillet suger v Når jeg er leiemorderkarakteren, lar jeg det gjøre først
Jeg elsker dette spillet, jeg utvikler alle pilene til udødelige. vær så snill, flere piloppgraderinger, og jeg har en feil i tiden min i kolonien når jeg overfører filen til den nye telefonen min, flytter den seg ikke når jeg spiller spillet... Tiden i kolonien fungerer bare jeg gikk offline... Vær så snill fikse takk for dette fantastiske spillet!!!
Kult spill!
Flott strategispill pluss ser ut som td, så jeg liker dette spillet godt
Den er god nok for avslapning
Ok, virker som et stort spill
Så langt har jeg likt spillet ganske mye. Spillet er enkelt, men likevel morsomt. Mens progresjonen er jevn (så lenge du oppgraderer pilene dine). Personlig er jeg bare på bølge 200. Men det er ett hovedproblem med spillet, og det er tilbake i desember sluttet de månedlige og ukentlige utfordringene å rotere sammen. En virkelig skam da jeg holdt på utstyret for en legendarisk transfusjon slik at jeg kunne få 777-edelstenene. Heldigvis gjorde byene og krystallgeneratene opp for det.
Arrow War Rollspel qvlx
Det er veldig bra i alt, men jeg fant en merkelig feil ved et uhell, jeg holder på en Militia Runebox for å vise beskrivelsen, og da jeg gikk ut av tronpanelet satt den seg fast PERMANENT til jeg viste en annen beskrivelse av et element, vær så snill å fikse denne feilen.
Bra spill, jeg kan ikke laste ned spillet, men jeg tror det er telefonen min
Innstillinger-knappen reagerer ikke på trykk, kan derfor ikke dempe.
Veldig f2p-vennlig og super morsomt spill
Det er bra, men det er vanskelig for meg og noen spillere, men det er morsomt og interessant.
Jeg elsker spillet fordi detaljene
Det er moro og flott når jeg tenker på det, jeg håper de lager flere spill som dette.
Selv om selve spillet er interessant nok og et godt spinn på tårnforsvaret, er redningssystemet alvorlig feil. Du kan gå i 40 nivåer uten automatisk lagring, og hvis du avslutter vil du miste all fremgang.
Få fem ved å gjøre det enkelt
Ganske bra
Veldig et av de verste spillene
Heroes Charge Igranje uloga gzbu
Det er veldig kult og så morsomt
'Scatter' ultimate fordeler, som gjør at buen skyter 3 piler og reduserer skuddfrekvensen med 75 %, gjør i utgangspunktet pilen til 25 % prosent mindre skade, og det er hvis du treffer alle 3 pilene, noe som er usannsynlig. Denne fordelen kommer med frossen pil ved legendarisk oppgradering. Vennligst fiks det. Totalt sett liker jeg spillet.
For vanskelig, betal for å vinne.
Det er et bra spill, men det får meg bare til å bli bruhhh😐
Arrow War Rol ijro etiladigan honh
Dette spillet er kult, jeg sletter aldri
Lag OP MODE hvis du ikke vinner nivå 100 spill i OP MODE lag OP MODE eller GOD MODE lag MODES og lag ARMY MOD SANDBOX MODE og AMONG US MODE de fleste OP MODUS OP MODE GOD MODE ARMY MODE